W celu złożenia zamówienia skontaktuj się z nami telefonicznie bądź wyślij wiadomość na adres: sklep@meblefalcon.pl
Po otrzymaniu zapytania skontaktujemy się z Tobą w celu sprecyzowania zamówienia. Każde zamówienie jest omawiane indywidualnie.
Po sprecyzowaniu szczegółów zamówienia wysyłamy wiadomość, w której podsumujemy zamówienie i podamy dane do wpłaty zadatku oraz czas realizacji zamówienia.
Zamówienie jest realizowane od momentu wpłaty zadatku. Zadatek pobieramy w wysokości 20% wartości zamówienia w przypadku mebli wykonanych w tapicerce materiałowej lub eko-skórze oraz 30% wartości zamówienia w przypadku mebli skórzanych. Pozostała kwota płatna jest w formie przedpłaty przelewem przed transportem lub gotówką przy odbiorze.

Koszty transportu ustalane są indywidualne. Cena transportu nie obejmuje wniesienia mebla. Realizujemy dostawy na terenie całego kraju oraz po wcześniejszym ustaleniu również za granicę.

Ceny podane na stronie zawierają podatek VAT, wystawiamy faktury VAT.

Informacje zawarte w niniejszej witrynie nie są prawnie wiążące i nie stanowią oferty handlowej, w tym w rozumieniu art. 66 § 1 Kodeksu cywilnego. Opis towaru następuje wyłącznie w umowie jego sprzedaży.

W przypadku mebli produkowanych przez Meble Falcon na zamówienie zgodnie z wytycznymi klienta, konsumentowi nie będzie przysługiwało prawo do odstąpienia od umowy jeżeli produkt jest zgodny ze specyfikacją zamówienia i jest wolny od wad.

Reklamacje rozpatrujemy w ciągu 14 dni. W przypadku stwierdzenia wad produktu w czasie użytkowania należy skontaktować się z nami w celu ustalenia sposobu realizacji reklamacji.


ZAPRASZAMY!


Prosimy o zapoznanie się z naszym Regulaminem, Instrukcją użytkowania mebli, Warunkami gwarancji oraz Polityką prywatności:

REGULAMIN.pdf
INSTRUKCJA UŻYTKOWANIA MEBLI.pdf
WARUNKI GWARANCJI.pdf
POLITYKA PRYWATNOŚCI.pdf